1

Re: 50-70 tals jänkare

önskar fortfarande köpa en jänkare mellan 50-70 talet.
pris mellan 0-40 tusen har även bilar om man vill ta byte.
allt mellan jönköping och skåne är intressant, även andra ställen går om de är prisvärt.
Mvh Aliwin

2

Kanske denna kan vara nått? Han erbjöd mig den i byte på min 245Turbo!

http://www.blocket.se/ostergotland/Rambler_770_Classic_64_37877547.htm?ca=17&w=2&last=1

2 Sporty 5

3

mjo men såg rätt slut ut samt amazonaxel pån tongue

4

Tja, men kanske om den är billig? Vet ju inte dina krav eller planer!

2 Sporty 5

5

jo visst den är billig men en amazonaxel tål ingenting ju, samt man får bygga om bilen för att få in en v8.

6

byt till en annan axel då wink
Han kan ju inte ta möd för den bilen ändå :S Och billigt är billigt!

7

nja 10 för en bil som inte ser mycke ut för världen utan nån vettig bakaxel,låda och motor är ju inte mycke för mig tongue

8

bakaxlar finns det ju ändå gott om eller?:P

9

Ja det finns det tongue Det är nån som e lite gnällig tongue allt under 20 för valfri jänkesnusk är billigt

10

säg te va ni hittar en passande axel då tongue

11

aliwin wrote:

säg te va ni hittar en passande axel då tongue

allt passar, men kanske inte bolt-on?:P

12

nae fan lägger hellre mer pengar då för nått vettigare, 10000 för en tom kaross är de fan inte värt.

13

står ju att han vill ha 10 spänn! hehe

14

mm antagligen 10 tusen eller mer

15

Har de väl fått dit en amazonaxel ligger ju inte en 1031 långt bort...

16

Jag kan ju slänga iväg en förfrågan t han jag som redan varit i kontakt med han!
Bara för att veta om inget annat!

2 Sporty 5

17 (edited by aliwin )

okej, ja har mejlat han och fått svar. ska se om han kan fixa fler noggranna bilder på den. är ju en bit att köra och hämta smile

18 (edited by Plogen )

Har skiskat jag med! Har du koll på 200sx s13 motororna?

2 Sporty 5

19

om jag har koll på 200sx motorer? tongue vet att lagrena är skit i dem tongue för små lagerbanor samt dåliga oljekylare tongue

20 (edited by Plogen )

Tänkte om dom håller för dom ca 300hk kitten som ska finnas till dom eller om det kostar hel motorombygnad eller så att ha lite roligt? Fått bytesförslag på en sådan, men om dom är så illa, varför har så många dom som driftbilar typ???

2 Sporty 5

21

beror på va kitten innehåller tongue då har de ju sponsorer som betalar delarna smile kolla med lille möller här tongue han körde ju 200 innan tongue

22

söker han ja

2 Sporty 5

23

Har fått svar nu!

2 Sporty 5

24

2 sporty femman är lättare att plocka effekt ur än nihaokonishiwa-sx

25

Jo men ja o nej du vet ombyte förnyar o alt d där och har ideer om att jag inte riktigt vet vad jag vill mer än få ner antalet bilar här liksom så man kan handla nått att bygga vidare på och så! Men jo det finns mer att hämta i 2sportin och har en 230fk med och ett ms osv så jag vet d men vet inte ett skit ändå, pelle som lovat mig hjälp vill ju hälst leka med BMW och jag är inte tvärsäker på alt då det ju är många år sedan jag ju meckade för full maskin ju....... ser du hunden som far runt efter sin egen svans för jag känner den i nöten liksom!

2 Sporty 5