51

Re: subaru 1800 touring+

det hela blev ett totalt fiasko.. kom inte äns till besiktningen kopplings vajern gav upp i klippan. bajs sa björn

snygg och upptagen.. men fortfarande lite tunnhårig

52

Den ville kanske inte bli besiktigad?! wink

53

fick ny vajer idag men ska på bröllop så det får vänta tills imorgon.. ska bessa på onsdag istället i klippan

54

besiktning avklarad.. 5 2or... 4 skit 2or och en på 8,7 i co helt normalt........... sen blev det mer bajs på väg hem nästa kopplingsvajer sa upp sig fan oxå.. ska kolla om det blir någon knas vinkel på den eller e dom bara helt jävla kass

55

håller på att fixa lådan ska öppna fanskapet om  40 min ungefär och se bög dreven som inte tåler 3500varv med slir start... suger kuk och välter kor detta

56

såja som misstängt inga kuggar kvar alls på ettan.. nu skiter jag i detta och bygger audi låda till mantorp.. ska aldrig försöka köra emmaboda igen för bil jävelen ska alltid pajja dagen innan... öl väntas intagas i stora mängder

57

ny låda fixad.. blev audi s4 5 petad.. från ROSENGÅRD.. ska hämta bakaxel och drivaxlar på skroten i morgon från en audi a6 2,6.
sen behöver man nog inte smyga upp kopplingen längre

58

Hur många kameler kosta en sådan??

Tjejer gnäller när dom ska föda barn!.Men då har dom inte haft en riktig baksmälla!..
Efter regnet kommer soolsken, det finns en morgondag och så vidare!.
Danke, dass ich sprühen Sie im Gesicht!.

59

2000 kameler några utan puckel

60

Meckat på lådan än??

Tjejer gnäller när dom ska föda barn!.Men då har dom inte haft en riktig baksmälla!..

61

läges rapport.. fixat ihop en subba låda för bes pga att audi lådan e för stor så jag inte får plats med avgaset längre.. sidpipe istället..
hoppas bara subba lådan håller in till ombesiktingen.. ska ut och lämna audi lådan hos möller.. som ska fixa en adapter platta.. 
ska fixa ny bakaxel från en audi oxå pga utväxlingen... ska hämtas på lördag

62

slängde upp besiktnings lådan ikväll provkörd och klar för bes allt funkade kanon.. tills jag skulle in mä den i garaget, small till i låda skiten har låst sej i ettan igen.. gott ju älskar det..

63

går bra för dej...  då får vi försöka få ihop det med audi lådan i rappet då, så du kan bes.

Jimmie Arhammer
0704893188
Fixar det mesta till dom flesta!
svarv.fräs,slip och svetsjobb

64

så nu e det dax att ta nöja TAG med liket.. semester e bra så man kan göra något vettigt.. nitat om lamellen med audi centrum ikväll. imorgon ska lådan på plats och börja svetsa fästen till bakaxeln,, på måndag blir det skroten och hämta drivaxlar + lite till... håller tummarna för att få skiten klar till mantorp.. men det slutar kanske som vanligt lådan rasar haha... puss puss

65

gott snack

Spitt å slägga andvänder jag mest

66

fy fan hade glömt att jag hade en jävla röra i garaget så det fick städas lite idag istället.. har bara måttat in lite bakaxel ikväll.. får tas ett ryck imorgon för nu hittar man grejorna igen..

67

nu sitter jävlar audi lådan på plats!!!!!!!! ska bygga balk imorgon och drivaxlar fram ska fixas om det går och får plats, trångt som fan vid styrningen

68 (edited by lindskog_ )

Gott!! bara fortsätt nu så det blir nått kört detta året smile Ps får komma ut och kolla på skapelsen nåndag!

69

Jaha några framsteg idag Björne??

70

har kapat och snickrat ihop framvagnsbalken för att rymma audi lådan.. och fixat v-låds fäste imorgon blir det att korta drivaxlar.. bilder kommer på eländet imorgon

Warning: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead in /customers/c/4/d/bonnmeck.se/httpd.www/forum/include/parser.php on line 791

71

72

som vanligt klabbar denna jävla dator så fler bilder blir det ej,,,

läges rapport:  fixat dit en drivaxel fram höger, fixat v-lådsfäste stumma i karossen, skulle sätta dit v drivaxel, där sket det säg kan man säga tar i styrningen får flytta bak hela motor paketet, det går max att flytta 2cm bak sen tar sumpen oxå i  balken, så då får jag ju bygga om mina fäste igen.. skulle fan köpt en gammal volvo istället