1

Topic: Förändringar i forumet

Här kommer jag posta lite förändringar som sker i forumet... Läs sista inlägget för den senaste informationen...

2

Re: Förändringar i forumet

Om jag inte gjort fel nu så finns nu möjligheten att skicka PM till varandra....

3

Har rensat bort alla Botar och Spammare nu från användarlistan, om det nu skulle vara så att jag av misstag tagit bort någon registrerad användare som är "på riktigt" så ursäktar jag mig, dessa personer får registrera sig igen..

4

Här va ett gäng nyregistrerade nu på morgonen men vi håller tummarna smile

Dragracing - You can't have more fun still wearing your pants
Volvo 242 Turbo -75

5

Än så länge är man kvar smile

6

Perfa med PM funktion d tacka man för!

Team Bassholma

7

Så.... Verifierings mail är nu borttaget vid registrering då detta inte fungerar tillsammans med det nya puzzlet man ska lägga klart vid registrering..

Vi testar detta ett tag och ser om vi slipper botar nu då....

8

Håller på som ni kanske ser att ändra till svenskt språk i forumet.. Detta kommer ta lite tid då det inte finns ett färdigt språkpaket till PunBB´s nyaste forum, så jag får sitta och ändra all text för hand i filer.

Warning: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead in /customers/c/4/d/bonnmeck.se/httpd.www/forum/include/parser.php on line 737 Warning: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead in /customers/c/4/d/bonnmeck.se/httpd.www/forum/include/parser.php on line 791

9

Jimmie Arhammer
0704893188
Fixar det mesta till dom flesta!
svarv.fräs,slip och svetsjobb
Warning: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead in /customers/c/4/d/bonnmeck.se/httpd.www/forum/include/parser.php on line 737 Warning: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead in /customers/c/4/d/bonnmeck.se/httpd.www/forum/include/parser.php on line 791

10

11

Skulle de kunna gå o göra forumet svart igen med gul ttext?

Fiat uno 1.3 turbo m3 piskaren (såld)
Volvo 740 m50turbo (såld)
Volvo 244 16v turbo

12

Ja det går.. tar det som nästa steg. håller på med språket nu..

13

@MaQQe: 07 33 60 79 12
Bara att messa. Har inte haft tid att sitta vid datorn länge nog för att leta stilmallar och skit! Men kan hjälpa till o mdu har frågor om mysql, php eller html! (iaf till en lagom nivå.... dock mer än ett år sen jag jobbade med skiten sad )

14

Jag vet vilken fil som man ändrar i för att ändra utseende, jag har även fixat filen så det går att läsa ut vad som står i den.. ska bara ta mig tid och experimentera med färgkoder en dag..

15

Har du lust att kolla på färgerna? smile Folk känner sig vilsna i det vita smile

Volvo 242 Turbo -75

16

Går de å få tillbaka de gamla utseendet så hade de vatt guld! smile

17

märkte idag att det börjar ändras färg på forumet! hur går det med återställandet? skit grymt att någon har lyckats få igång de igen:D

18

Hahaha, det är bara jag som sitter och leker och chansar...ett tag var det riktigt katastrof..så det hoppas jag ni inte såg ;-)

Tur man har sparat backup på de gamla inställningarna..

Volvo 242 Turbo -75

19

Har MaQQe gett upp tillfälligt?

Warning: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead in /customers/c/4/d/bonnmeck.se/httpd.www/forum/include/parser.php on line 791

20

Volvo 242 Turbo -75

21

Fan va mysigt att allt lagt sig utan radbryt..... fyfan...
Tappat bort mailet med föregående forum...

Men du får gärna maila mig det du sitter o pillar med. Mer än lite insatt i sånt skit... OCH har en extra anledning att vara hemma nu när min sambo är nyopererad...

22

Har mailat dig filen med stilen som är aktiv på forumet nu smile

Har även skrivit med MaQQe om det smile

Volvo 242 Turbo -75

23

kk big_smile

24

Har du program så du kan testa hur dina ändringar blir? smile ex. Firebug?

Edit: Har precis fått igång avatar-funktionen så ni får gärna ladda upp en avatar till er användare igen.
Det är busenkelt, ta en bild ni vill använda öppna med Paint så hittar man "Ändra storlek" antingen under "Start" eller "Bild" så väljer man "bildpunkter" skriv in 60 på det längsta hållet och spara.

Volvo 242 Turbo -75

25

Har det på gång hem... nyformaterade datorer här hemma nu..