Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /customers/c/4/d/bonnmeck.se/httpd.www/forum/include/parser.php on line 791 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /customers/c/4/d/bonnmeck.se/httpd.www/forum/include/parser.php on line 791 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /customers/c/4/d/bonnmeck.se/httpd.www/forum/include/parser.php on line 791 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /customers/c/4/d/bonnmeck.se/httpd.www/forum/include/parser.php on line 791 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /customers/c/4/d/bonnmeck.se/httpd.www/forum/include/parser.php on line 791

1

Topic: Trail N3 deze trend voort

Te veel volume in de middenvoet op de Lone Peak 3.0 als laatste. Ter vergelijking wordt de Topo Athletic Ultrafly getoond, die een zeer vergelijkbare toebox heeft maar een veel veiligere middenvoet ... u hoeft geen losse middenvoet te hebben om een ??brede toebox te hebben.
Het bovenwerk is veel verbeterd met solide overlays en een veel betere hielpassing dan bijna elke andere Altra die ik heb geprobeerd. Goede vooruitgang Nike Air Max 90 Hombre in het bovendeel. De laatste is echter nog steeds te volumineus in de middenvoet naar mijn smaak en ik heb moeite om de schoen strak genoeg te krijgen voor technische Nike Air Zoom Pegasus 35 Femme afdalingen, maar het is veel beter dan de 2.5. Ik heb net voor het eerst in de nieuwe Altra Torin 2.5 gerend en de laatste uitvoering is geweldig; super breed in de voorvoet maar toch veilig in de middenvoet en hiel. Ik zou graag zien dat de Lone Peak op deze uitvoering het laatst meegaat, maar ik weet alleen niet zeker of veel van de runner-basis van Altra de voorkeur geeft aan extra volume in de middenvoet / wreef en ik ben in de minderheid of er zijn meer hardlopers dat zou een meer veilige pasvorm Adidas NMD Herren verkiezen. Ik denk nog steeds dat de schoen een verbetering is ten opzichte van de 2,5, maar het wordt nog steeds afgeremd omdat het geweldig is op de kleine manieren Nike Air Pegasus 92 Femme Homme die ik heb genoemd. Ik heb altijd gedacht dat de Lone Peak het potentieel heeft om de perfecte lange-afstands-trailschoen te zijn, maar het valt me ??nog steeds een beetje tekort. Al met al een goede schoen en ik kijk er echt naar uit om de mid-height winterversie binnen enkele maanden te krijgen. Volgens hem heeft het tonnen potentieel om een ??geweldige wintersportschoen te zijn en een lichte wandelschoen voor backpackers / wandelaars. Parel Izumi en hun E: Motion-lijn is een van de hoogtepunten in het parcours en de ultra-running scene voor de laatste 3 -4 jaar. Hun comfortabele bovenwerk en goed afgeronde modellen zijn goed ontvangen en de schoenen werken over Nike Air Vapormax Womens het algemeen zoals bedoeld. Ze bieden een goed midden van het rijkussen, bescherming en tractie met zacht en comfortabel naadloos bovenwerk. Al deze goede eigenschappen Adidas Stan Smith Mujer maken ze geweldige opties, vooral voor de hardloper die wil dat één schoen alles doet. Echter, zoals ik in mijn vorige review van de Trail N2v2 en N1v2 heb besproken, vervagen de lijnen een beetje tussen de modellen waarbij de N1 en de N2 niet zo gedifferentieerd zijn met vergelijkbare bescherming en kussen met vergelijkbare gewichten. Helaas zet de Trail N3 deze trend voort met bijna hetzelfde gewicht als de N2v2 (en N2v3) en hoewel zachter met meer kussen, lijkt de bescherming enigszins op elkaar. Het goede nieuws is dat alle functies die je van PI gewend bent, er zijn met een zachte en comfortabele bovendeel, soepele rockered ride, rockplaat en een goede Nike Air Max 90 Essential Femme verhouding tussen bescherming en gewicht. Dat gezegd hebbende, zijnde dat het nog steeds binnenkomt als een zeer vergelijkbare midden van de weg optie met net iets meer kussen Nike Roshe Run Womens dan de N2, ik ben gewoon niet zeker waar ze de lijn zo veel differenti?ren en het zal lenen aan hardlopers die slechts één de modellen in plaats van twee of alle drie als verschillende gereedschappen voor verschillende doeleinden te beschouwen.

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /customers/c/4/d/bonnmeck.se/httpd.www/forum/include/parser.php on line 791 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /customers/c/4/d/bonnmeck.se/httpd.www/forum/include/parser.php on line 791 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /customers/c/4/d/bonnmeck.se/httpd.www/forum/include/parser.php on line 791 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /customers/c/4/d/bonnmeck.se/httpd.www/forum/include/parser.php on line 791 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /customers/c/4/d/bonnmeck.se/httpd.www/forum/include/parser.php on line 791

2

Re: Trail N3 deze trend voort

js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612
js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612
js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612
js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612
js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612
js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612
js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612
js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612
js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612
js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612
js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612js16612
js16612js16612